Day 17 - Reisverslag uit Tuscaloosa, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu Day 17 - Reisverslag uit Tuscaloosa, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu

Day 17

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Jessica & Martijn

13 November 2017 | Verenigde Staten, Tuscaloosa

Onze laatste nacht in het motel was een redelijk goede, wellicht dat dit te danken was aan de oordopjes. Slechts 1 keer zijn wij wakker geworden door geluid, dit keer was het een stel dat moppen aan het tappen was om 04:00u in de nacht. Tenminste dat denken wij want ze waren continue aan het lachen, gelukkig was een zacht klopje op de muur voldoende om hen eraan te herinneren dat het motel gemaakt is van papier-maché.

Rond een uur of 9 was het tijd om de weg op te gaan richting Tuscaloosa in Alabama. Omdat wij vrij dicht bij de snelweg zaten hebben wij besloten om te ontbijten bij de Waffle House in Slidell, Louisiana aan de andere kant van Lake Pontchartrain op een klein half uur rijden.
Na het ontbijt zijn we nog even boodschappen wezen halen bij de naastgelegen Walmart. Daarna nog even tanken en op naar Tuscaloosa.

Na een stuk snelweg was het weer tijd voor een stuk highway in Mississippi. Via onder andere Wiggins, Benndale, State Line en Quitman kwamen we uit bij Clarkco State Park voor een welverdiende pauze.
Na nog een stukje highway hebben we bij Meridian weer de snelweg gepakt voor het laatste stuk naar Tuscaloosa, wat nog een uurtje rijden was.

In Tuscaloosa hebben we heerlijk gegeten bij O'Charley's waarna het tijd was om te gaan slapen.