Reisverslag 11 - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu Reisverslag 11 - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu

Reisverslag 11

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica & Martijn

07 November 2017 | Verenigde Staten, Tallahassee

Let's hit the road again! We hebben tot nu toe in veel hotels geslapen, dit motel noemde zich ook hotel, maar dat is het toch zeker niet. Al blijven we die kamers, met een bed en badkamer en dat is het, toch wel wat hebben zo op onze doorreis. Vandaag reden we naar Tallahassee, waar we ook 1 overnachting hebben.

Onderweg probeerde ik zoveel mogelijk foto's te maken van grappige reclameborden, leuke verkeersborden en natuurlijk op te letten dat we geen mooie voertuigen missen. Martijn had een leuke route door allerlei dorpjes gemaakt, zodat we wederom niet teveel via de snelweg gingen. Toevalligerwijs zie je zo natuurlijk veel meer verschillende county's en dus ook sheriffs etc. Een aantal fotomomenten volgden.

Aangezien Tallahassee de hoofdstad van Florida is, wilden we wel het Capitol gebouw zien, bleek dat we daar bijna letterlijk tegenaan reden (zoals dat flatgebouw in Hellevoetsluis pap). Konden we dus vanuit de auto al foto's van maken. Tallahassee is een stad zoals ander steden, maar wat zagen we hier weer veel bijzondere mensen rondlopen en rijden. Ook tijdens ons bezoek aan een parkje en het winkelcentrum. Voelt je dan meteen minder op je gemak omdat mensen niet reageren zoals je gewend bent haha.

In de avond koos ik ervoor om bij Longhorn te gaan eten. Via de Amerika fans Facebook las ik dat dit restaurant ook wordt aanbevolen als je van lekker stukje vlees houdt en de stijl van het restaurant is, hoe raad je het, stijlvol country. We hebben genoten van de heerlijke steak. Het toetje van Martijn hebben we voor de helft maar meegenomen om morgen mee te lunchen, die chocolat stampede was een beetje veel voor 1 persoon in 1 keer