Day 20 - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu Day 20 - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu

Day 20

Door: Martijn @ BNA

Blijf op de hoogte en volg Jessica & Martijn

16 November 2017 | Verenigde Staten, Nashville

Zo, om 8 uur ging de wekker waardoor wij ons heerlijke bed moesten gaan verlaten.
Al eerste zijn we even gaan hangen op de bank/stoel om een reisverslag te schrijven en even later te gaan ontbijten, zelf gemaakt dit keer.

Vandaag stond een tripje naar Bowling Green, Kentucky op de planning omdat daar de Chevrolet Corvettes worden gemaakt. In 2015 kon ons uitstapje voor een factory-tour i.v.m. ziekte niet doorgaan dus was het tijd om nu even te gaan kijken. I.v.m. een verbouwing zijn er tot 2019 geen tours meer, dat is jammer maar we gaan wel even kijken bij het museum en het Corvette Cafe.
En natuurlijk betekent dit wederom een extra staat op ons lijstje!

Rond het middaguur arriveerden we bij het museum, waar ook het cafe in zit, en besloten we om meteen te gaan lunchen. Het cafe is retro ingericht wat een goede sfeer geeft, het eten echter was goed maar niet bijzonder.
Daarna nog even in de lobby van het museum rondgehangen waar enkele Corvettes stonden van verschillende leeftijden. We hadden geen zin in wederom een museum/attractie dag dus het museum zelf zijn we deze keer niet ingeweest.

Na het bezoek aan het museum besloten we naar het historische centrum van Bowling Green te rijden en daar een beetje rond te lopen. Helaas was er in het stadje niet veel te doen en was het een redelijk frisse dag waardoor we na een uurtje besloten om terug naar Nashville te rijden.

Onderweg terug naar Nashville hebben we nog een paar boodschappen gehaald zodat we in het huisje konden eten en de komende dagen konden ontbijten. Helaas hebben ze hier in Nashville ook winkels waar je boodschappen kan doen en er bijpassende kleding kan kopen, als je wilt kan je er vervolgens ook nog een keuken met applicaties en borden en bestek bij kopen. Wanneer je het echt gek wil maken kan je er ook meubelen bij kopen om aan te eten en daarna op uit te buiken. Als dat nog niet genoeg is kan je er ook je bed kopen en een vishengel of shotgun. Oh, en alles wat je nodig hebt voor kerst kan je er ook halen...

5 uur later...

Zijn wij onderweg naar het huisje om daar ons zelfgemaakte diner te gaan bereiden en op te eten. Het hoogstaande menu van vandaag bestond uit champignon soep met kipballetjes en een yoghurtje als dessert.

Na het diner was het tijd om de stad in te gaan voor een gezonde portie muziek! Op aanraden van een collega viel onze keus op een tentje genaamd ACME Feed & Seed waar op donderdagavond een vaste, lokale, band optreedt.
Eenmaal daar gearriveerd was de entree gratis, wel werd er verwacht dat je een drankje zou nemen. Dat was sowieso onze bedoeling dus no problem!
Bij de bar een cola en een lokaal biertje besteld, kosten $14 dollar en fooi... bleek dat de bartender een baco had ingeschonken! Het biertje en de baco vielen goed en de muziek was van goede kwaliteit dus nog maar een rondje gedaan. Deze keer kregen we wel gewoon een bier en cola, kosten $5 en fooi.

Uiteindelijk hebben we nog een rondje Broadway gedaan voor het tijd was om terug naar het huisje te gaan en ons heerlijke bed op te gaan zoeken.