Dag 6 - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica & Martijn

05 Juni 2015 | Verenigde Staten, Atlanta

Happy Birthday to Caressa! Vandaag begonnen we zingend, want Caressa is 29 geworden! Het beloofd een mooie dag te worden, met weer mooie temperaturen en zon. Toen Caressa even van de hotelkamer af was hebben we gauw een slinger opgehangen als verrassing. Ze had bedacht dat we gingen ontbijten bij een diner. Martijn en Guy kenden er een dichtbij, want daar hadden ze natuurlijk al eens gegeten!

Na ons heerlijke ontbijt met omeletten, bacon, pancakes en French toast reden we naar de volgende bestemming: Sweetwater Creek. Daar gingen we lekker wandelen. Helemaal ingesmeerd met factor 50, bewapend met flesjes water en sandwiches voor de lekkere trek tussen de middag gingen we op pad. Martijn had zijn zinnen gezet op het zien van een slang, dus iedere mogelijke plek waar hij dacht een slang te kunnen vinden werd geobserveerd. Dat werd uiteindelijk beloond! Want... nadat Martijn ongeveer alle bosjes af had gestruind heeft hij mij en Guy een zwarte slang laten zien van ongeveer 2 meter! (op veilige afstand natuurlijk). Dat zorgde ervoor dat hij alleen maar meer slangen wilde zien haha. Caressa vond dat trouwens helemaal niks. Overal langs de wandelpaden zaten gaten in de aarde en ze dacht op ten duur dat er overal slangen uit konden komen. Dat was natuurlijk niet zo, maar ik snap dat het een eng idee is! We hebben nog wel een redelijk lange route gelopen, ook nog een heel stuk over rotsen geklauterd en allemaal leuke diertjes tegen gekomen. De sandwiches gingen er allemaal goed in op onze tussenstop en de factor 50 vloeide rijkelijk. Op ten duur was Caressa echt klaar met het slangen idee (ze had namelijk ook nog een klein slangetje gezien) en gingen we terug naar de auto. Precies voor het pad omhoog naar de parkeerplaatsen kwamen we nog zo'n klein slangetje tegen. Gelukkig vond ze die niet zo eng.

In het visitors center zijn we nog even gaan kijken naar welk soort slang het was, maar dat kon dus van alles zijn. Om even af te koelen heeft Martijn getrakteerd op lekkere ijsjes.

Terug in het hotel gingen we ons natuurlijk even omkleden, want we wilden er wel allemaal feestelijk uit zien! De dame van de receptie had Caressa het adres gegeven van het Main Event Center, want we wilden na het eten gaan bowlen. Daar ergens in de buurt zijn we gaan eten bij de Fuddruckers, en hebben we weer een hamburger kunnen samenstellen zoals we dat vorig jaar daar ook hebben gedaan. Lekker lekker! Caressa en ik hebben ons nog even uitgeleefd op de speelautomaat daar en Cares is nu de gelukkige eigenaar van een Care Bear en een Punkeend. Na een stukje rijden waren we bij de Bowling gekomen, het was echt een huge entertainment center! Met ongeveer 25 bowlingbanen, heel veel pooltafels en allemaal speelautomaten. We moesten aanvankelijk 40 minuten wachten, maar na een kwartier werd onze naam al opgeroepen en konden we de strijd met elkaar aan gaan. Cares had moeite met recht gooien en na een tip van mij gooide ze meteen een strike haha. We hebben ons ook nog even uitgeleefd op de speelautomaten en we hebben daarmee 4 snoepjes en een stuiterbal gewonnen! We waren daar erg gelukkig mee ;). Toen was de avond al weer gauw om en werd het toch later dan we dachten, maar het was een mooie dag!