Dag 11 - Reisverslag uit Walla Walla, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Walla Walla, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica & Martijn

25 Juni 2014 | Verenigde Staten, Walla Walla

En toen was het alweer tijd om Portland te gaan verlaten. Met veel moeite kwamen we ons bed uit en vertrokken we voor de reis naar Walla Walla (voor de mensen die dit liedje nog niet kennen: http://www.youtube.com/watch?v=jFifJzrL4Xs ). Daarom is Walla Walla zo grappig!

Onderweg hebben we de historische route 30 gereden, door de bergen en langs mooie uitzichtpunten en watervallen. Het was weer erg mooi (al heb ik wel het overgrote deel de binnenkant van mijn ogen bekeken, want ik was behoorlijk gesloopt). Gelukkig hebben Martijn en Guy het rijden afgewisseld, want het was toch al gauw 4 uur rijden.

Eenmaal Walla Walla binnengereden bleek het een leuk stadje te zijn. Er zijn ontzettend veel wijngaarden. We wilden dan ook nog een wijnproeverij gaan doen, maar omdat we rond 15.30 uur aankwamen en de meeste om 16.00 of 17.00 uur dicht gingen, besloten we dat we dat beter niet konden doen, ook gezien het feit dat we onderweg alleen een banaan en een cakeje op hebben. Dus maar even een restaurantje op gezocht om lekker te eten én om daar een glaasje Walla Walla-wijn te drinken. Het eten en de wijn bevielen behoorlijk goed! Het was heerlijk eten bij Marcy's Bar en Lounge, lekker buiten, want ook vandaag was het weer warm (30 graden op het warmste punt), maar wel bewolkt.

Nog even lekker door de binnenstad van Walla Walla gelopen en een heerlijk ijsje gehaald als toetje. Wat was het wennen dat we nu zo vroeg gegeten hadden en nog veel tijd over hadden voor de avond. Dat werd even relaxen, dus zijn we terug naar het hotel gegaan, even wat voor onszelf gedaan en uiteindelijk het zwembad nog onveilig gemaakt. Martijn was echt kapot en ging daarna lekker slapen. Ik schrijf nu nog even dit verhaaltje en ga dan ook gauw naar bed! Morgen gaat de wekker iéts later, want dan gaan we onderweg naar Grangeville. Gelukkig is dat 'maar' 3 uur rijden.