Dag 9 - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Jessica & Martijn - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica & Martijn

23 Juni 2014 | Verenigde Staten, Portland

Alweer tijd om Aberdeen te verlaten. Niet dat we dat erg vinden, het blijft een vaag stadje. Iedereen die we spraken zei ook: 'Aberdeen!? You poor people!' Gelukkig was het motel goed en hebben we lekker geslapen.

Op naar Portland! Vandaag wordt een shoptripje voor Caressa en mij (en natuurlijk voor de jongens, al zullen ze dat niet toegeven). Ze berekenen hier geen belasting, dus de prijs op het kaartje is de prijs die je betaald. Eerst maar even een Walmart opgezocht, Caressa is zeker goed geslaagd en Martijn en Guy hadden ook veel shirtjes gekocht. Na een lekkere lunch met broodjes, salade en chickenpopcorn (ministukjes kip) zijn we naar het hotel gegaan. Daar vroegen ze zelfs wat voor bedden we wilden hebben, met harde of zachte matrassen. Martijn stond met zijn mond vol tanden, dus gaf de vrouw ons een kamer met een bed inclusief afstandsbediening, zodat we zelf ons bed in de juiste hardheid konden instellen. Dat gaan we straks even uitproberen!

In de middag zijn we met de shuttlebus van het hotel naar het vliegveld van Portland gereden, van daaruit kun je met een trein naar het centrum van de stad. Eerste ding om te doen: Voodoo Doughnut! Iedereen die hoorde dat we naar Portland gingen zei meteen: 'You have to go to Voodoo Doughnut!' Gelukkig stond dat ook al op ons lijstje, en werkelijk waar, zoveel verschillende donuts en zoveel smaken heb ik nog nooit bij elkaar gezien! We hebben er een gekozen om meteen op te eten en nog een paar om mee te nemen naar het hotel. Ja, maar 1 kiezen was echt te moeilijk.

We zetten onze shoptrip voort in de Macy's en de mannen vermaakten zich in de Apple Store en in het zonnetje op het plein, we moesten daarna natuurlijk de CityTarget (supermarkt/kledingwinkel) onveilig maken. Omdat we al zoveel donuts (of in ieder geval een grote donut) op hadden, hebben we een lichte avondmaaltijd genomen. De tijd vliegt, we wilden nog van alles doen, maar omdat het alweer zo laat is, toch maar weer terug naar het hotel. En nu is het alweer 22.10 uur! Nog even verhaaltje schrijven, de leuke aankopen van vandaag bekijken en fantaseren over de komende dagen.

Morgen gaan we naar het Evergreen vliegtuigmuseum in McMinnville.

• 24 Juni 2014 - 12:30

Mama/Miranda:

Wat een verwennerij allemaal, lekker snoepen, shoppen en van de zon genieten. Ga vooral zo door. Veel plezier in het vliegtuigmuseum. Dat is voor de mannen een mooie tegenhanger van het shoppen. Bye-bye.

• 24 Juni 2014 - 21:11

Saartje:

24 juni 2014 21:02 |Door:Saartje
    En maar snoepen jullie
    Geniet er maar van hoor,
    Wij genieten wel mee in Nederland,
    Veel plezier nog verder met jullie vieren.
    Groetjes uit het mooie Limburg.

Lieve Groetjes van Peter en Saartje.

• 24 Juni 2014 - 23:30

Fam. Green! :

Wat een super leuke foto's!
    En dat ziet er allemaal wel heel erg lekker uit!
    Jammer dat het niet via de post kan haha
    Genekt er van lieverdjes!

XXX en de groetjes uit sappemeer!!